Reklamacje

 

I. Postanowienia ogólne:

  • reklamacje możesz zgłaszać do 2 lat od daty zakupu,
  • w przypadku reklamacji, sprawę możemy rozwiązać poprzez:
    - naprawę wady,
    - wymianę na nowy produkt,
    - zwrot środków,
  • - obniżenie ceny produktu (tzw. rabat).
  • zwrotu środków za zamówienie dokonamy jak najszybciej, nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru,
  • wysyłany na reklamację towar należy dobrze zapakować, w paczce powinien znajdować się produkt, paragon oraz wypełniony formularz reklamacji (na samym dole).

II. Postępowanie reklamacyjne:

  1. Napisz do nas wiadomość na adres e-mail: sportblast.kontakt@gmail.com
    Zawrzyj w tytule maila "Numer zamówienia - reklamacja"
    W treści maila napisz nam co się stało z reklamowanym produktem lub co jest z nim nie tak, najlepiej załącz zdjęcia, jeśli możesz :)
  2. Po rozmowie z nami i ustaleniu szczegółów, przygotuj paczkę do wysyłki. Zabezpiecz ją przed zniszczeniem, dołącz do towaru paragon oraz wypełniony formularz reklamacji.
  3. Po otrzymaniu paczki, rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy kolejnych kroków - patrz punkt "I."

FORMULARZ REKLAMACJI

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl