Zwrot


Witamy, a więc postanowiłeś/aś zwrócić towar, jest nam niezmiernie przykro z tego powodu. Czy na pewno zostały wykorzystane inne drogi zaradzenia problemu? Jeśli jeszcze nie kontaktowałeś/aż się z nami, zachęcamy do napisania wiadomości, spróbujemy rozwiązać problem :)

Jeżeli jednak w dalszym ciągu chcesz dokonać zwrotu, prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:

  1. Zwrotu możesz dokonać do 14 dni od otrzymania towaru (bez podawania przyczyny).
  2. Odsyłany towar należy spakować wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu (znajduje się na dole). Zwracany towar powinien znajdować się w zabezpieczonej paczce, tak by nie uległa ona uszkodzeniom podczas transportu.
  3. Nie posiadasz paragonu? Poinformuj nas o tym, podaj numer zamówienia, a my odnajdziemy zamówienie w naszej bazie.
  4. Zwrot środków za zakupione produkty zostanie zrealizowany najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej, niż do 14 dni roboczych.
  5. Pamiętaj, że towar nie może posiadać znaków użytkowania, w przeciwnym razie odeślemy towar z powrotem oraz obciążymy Cię kosztami dostawy.
  6. W przypadku, gdy przy zamówieniu została wybrana opcja „przedpłaty”,  środki zostaną zwrócone na ten sam rachunek (chyba, że w formularzu  wskażesz inny numer konta).
  7. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Adres do zwrotów:

ADAM MANIKOWSKI
Dworszowice Kościelne Kolonia 31
98-331 Nowa Brzeźnica
883-154-531

FORMULARZ ZWROTU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl