
I. Postanowienia ogólne:
- reklamacje możesz zgłaszać do 2 lat od daty zakupu,
- w przypadku reklamacji, sprawę możemy rozwiązać poprzez:
- naprawę wady,
- wymianę na nowy produkt,
- zwrot środków, - zwrotu środków za zamówienie dokonamy jak najszybciej, nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru,
- wysyłany na reklamację towar należy dobrze zapakować, w paczce powinien znajdować się produkt, paragon oraz wypełniony formularz reklamacji (na samym dole).
II. Postępowanie reklamacyjne:
- Napisz do nas wiadomość na adres e-mail: sportblast.kontakt@gmail.com
Zawrzyj w tytule maila "Numer zamówienia - reklamacja"
W treści maila napisz nam co się stało z reklamowanym produktem lub co jest z nim nie tak, najlepiej załącz zdjęcia, jeśli możesz :) - Po rozmowie z nami i ustaleniu szczegółów, przygotuj paczkę do wysyłki. Zabezpiecz ją przed zniszczeniem, dołącz do towaru paragon oraz wypełniony formularz reklamacji.
- Po otrzymaniu paczki, rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy kolejnych kroków - patrz punkt "I."